Friday 29 December 2017

Forex trading video


Videobibliotek Hög riskinvestering Varning: Handel med utländska valutor och kontrakter för skillnader i marginal medför en hög risknivå och kan inte vara lämplig för alla investerare. Möjligheten finns att du kan behålla en förlust som överstiger dina deponerade medel och därför bör du inte spekulera med kapital som du inte har råd att förlora. Innan du bestämmer dig för handeln med de produkter som FXCM erbjuder, bör du noggrant överväga dina mål, ekonomiska situation, behov och erfarenhetsnivå. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med handel med marginaler. FXCM ger generell rådgivning som inte tar hänsyn till dina mål, ekonomiska situation eller behov. Innehållet på denna webbplats kan inte tolkas som personlig rådgivning. FXCM rekommenderar dig att söka råd från en separat finansiell rådgivare. Vänligen klicka här för att läsa fullständig riskvarning. FXCM är en registrerad handels - och detaljhandelsförhandlare för Futures Commission med Commodity Futures Trading Commission och är medlem i National Futures Association. NFA 0308179 Forex Capital Markets, LLC (FXCM LLC) är ett verksamhetsdotterbolag inom FXCM-koncernen (gemensamt FXCM-koncernen). Alla referenser på denna sida till FXCM hänvisar till FXCM-gruppen. Observera att informationen på den här webbplatsen endast är avsedd för privatkunder och vissa representationer häri kan inte vara tillämpliga på stödberättigade kontraktsdeltagare (dvs. institutionella kunder) enligt definitionen i råvaruutbyteslagen sekt 1 (a) (12). Copyright kopia 2017 Forex Capital Markets. Alla rättigheter förbehållna. 55 Water St. 50th Floor, New York, NY 10041 USAForex Videos 17 februari, 2017 kl. 16:09 En svag recession är en term som beskriver en lågkonjunktur som inte har stor inverkan på ekonomin. Tidigare Federal Reserve ordförande Alan Greenspan myntade denna term i en 2008 tv-intervju. Vid den tiden hade arbetslösheten inte sjunkit så mycket som väntat under lågkonjunkturen, vilket ledde till att han kommenterade styrkan i påförandet av ekonomin. En svag recession är i allmänhet bättre än en stark recession, men vissa analytiker kan hävda att när hellip 17 februari 2017 klockan 14:45 i denna video tittar Handelscentralen på valutaparet EURUSD för den 17 februari sessionen. EURUSD mdash EURUSD har återhämtat sig i två dagar. På intradag 30 min-diagrammet kan vi se att EURUSD-paret har korsat över den nedåtgående trendlinjen som har funnits i över en vecka. Samtidigt är dagens tekniska indikatorer bullish och visar en fortsättning på återhämtningen. På uppsidan förväntar vi oss omedelbart motstånd vid 1.0685 och över hellip 17 februari 2017 klockan 14:26. ​​Investerare uttrycker blandade känslor på den amerikanska valutan. Den amerikanska dollarn kämpar för att återhämta sig från torsdagens lows och gör ytterligare vinster. Ändå finns det några valutor som inte kan stå upp till den mjuka amerikanska dollarn. Till exempel kasta Nya Zeelands dollar nästan 30 pips mot amerikanska dollar i den asiatiska sessionen idag. Så stängde NZDUSD-paret vid 0,7196. Kiwi tumlade i ljuset av svaga hellip 17 februari 2017 kl. 13:57 Oljehandlare håller fast vid hoppet att OPEC-avtalet med icke-OPEC-producenter kan ge starka resultat och kommer att förlängas. Leveransgluten tar dock fortfarande sin avgift på marknaden. Idag handlar Brent crude på 55,54 per fat och återgår från sin tidiga höga 55.80. WTI råa kantade ner till 53,23 per fat. Baker Hughes nordamerikanska riggräknad data kommer att vara hellip 16 februari 2017 kl. 17.44. I denna video tittar Trading Central på valutaparet EURGBP för den 16 februari sessionen. EURGBP mdash Trading EURGBP-paret är lite häftigt idag. På intradag 30 min-diagrammet kan vi se att paret har placerat en botten vid omkring 0,8470 innan den återhämtade sig igår och producerade ett intraday-hausseamönster med högre lågnivåer. Även 50-års rörande medel har kommit in som stöd. Vi har overhead motstånd 0.8530 hellip 16 februari 2017 kl 17:28 Efter en stadig rally slog den ryska rubeln en ny 1,5 år hög mot amerikanska dollar. Sedan rusade rubeln för andetag, men en retracement var kortlivad. Igår närmade USDRUB-paret 57,80. Men vid öppningsklockan på Moskva-börsen handlades paret på 57,28. Rubeln förlorade marken nyligen av flera skäl. En av dem är att Donald Trump tweeted en skarp kommentar till Obamas för mjuk hellip 16 februari 2017 klockan 17:06 I den tidiga dagens sessionen stoppade amerikanska dollar sitt rally och uppmuntrade den australiensiska dollarn att växa mot greenbacken. Som ett resultat beslutade handlare att ta vinster, vilket satte ännu mer nedåt tryck på den amerikanska ekonomin. AUDUSD-paret är handel med 0.7714. Valutastrateger uppgav att situationen kan förändras sen på eftermiddagen, eftersom marknadsaktörerna står på kanten i väntan på USA: s byggstatistik. Samtidigt slutade den australiska arbetsmarknaden Hellip 16 februari 2017 kl 16:36 Wall Street i grönt med rekordhöjningar på onsdag, galvaniserades av robusta amerikanska ekonomiska data och fortsatt optimism som president Trump kommer att skära företagsskatt. Dow Jones ökade med 0,52 och NASDAQ tillade 0.64 till sitt värde. US-dollarn handlas lägre mot de andra stora valutorna, men fortsatte i stort sett med en rad snygga amerikanska data och kommentarer från Federal Reserve-ordföranden Janet Yellen föreslår en nära Hellip 15 februari 2017 kl 14:26. ​​I går snubblade pund sterling mot Amerikanska dollar efter inflationsrapporten från Storbritannien. Björnutvecklingen ställer fortfarande tonen för GBPUSD-paret idag. Pund sterling sjönk till 1,2420 mot greenbacken på tisdag. Efter en liten retracement avvecklades GBPUSD-paret vid 1.2431. Det brittiska pundets kraftiga fall utlöstes av en serie data på den brittiska arbetsmarknaden som släpptes tidigare idag. Arbetsmarknaden i Storbritannien avslöjar nästan hellip 15 februari 2017 klockan 14:07 I denna video tittar Handelscentralen på valutaparet USDJPY för den 15 februari sessionen. USDJPY mdash USDJPY har dykt upp. På ett intradag 30 min-kort kan vi se att paret uppstod från en baisse kanal över natten över nyckelnivån 114.00 och höga runt 114.50. Även om det konsoliderade lite har det lyckats hålla sig över 114.00. För närvarande är de tekniska indikatorerna fortfarande bullish. hellipForex Price Action Videos Att veta hur och när man ska välja de bästa handelsuppsättningarna går självklart en väldigt lång väg att bli en hög sannolikhet och lönsam näringsidkare. Men det finns något som många handlare ofta lämnar ut och något som många handlare bara inte ens tänker på i sin handel. Jag växte upp runt Orchard och fruktgårdar där bönderna odlar all frukt för x02026 Läs mer. Hur kan du välja Cherry Pick-inställningar från Snabba 8216Price Action Flips8217 ändrades senast: 13 december 2016 av Johnathon Fox Crushing Fears 038 Jakthandeln när prisåtgärder gör enorma rörelser Med det stora meddelandet om BREXIT förra veckan lämnade det många handelsmän på deras prissättskartor och handelsmetodsystem och funderar över vad de ska göra i sin handel. Jag jobbar fortfarande igenom många e-postmeddelanden och meddelanden från medlemmar och handlare, och med det i åtanke var det helt klart ett hett ämne som många handlare x02026 Läs mer. Krossfrysta 038 Jakthandeln när prisåtgärden gör enorma rörelser ändrades senast 9 juli 2016 av Johnathon Fox Mark Douglas var kungen av handelspsykologi. Jag säger var för att han tyvärr gick bort plötsligt förra året den 12 september 2015. Mark är erkänt långt och brett runt om i världen för sitt arbete. Jag diskuterar ofta hans arbete med mina medlemmar genom olika citat han har (och han har många) och även de många idéerna han har - om hur handlare ska utföra sina x02026 Läs mer. Master of Trading Psychology Mark Douglas är på Wizeminds Diskuterande Principer för konsekvent 038 Långsiktiga vinster ändrades senast: 9 juli 2016 av Johnathon Fox Med den grekiska krisen för närvarande i full gång och Kinas smältning tar över, har marknaderna en hel del av mycket pågår just nu. Det bästa möjliga du kan göra just nu är att titta och koncentrera dig på prisåtgärden och handeln inom din handelskant. Det är därför jag har gjort denna nya Forex trading video för dig. I denna handelsvideo går jag över hur marknaderna x02026 Läs mer. Video Exotiska Forexpar Firing Super Hög Sannolikhet Pris Åtgärd 7 juli 2015 ändrades senast: 15 juli 2015 av Johnathon Fox Du kan vara en framgångsrik Forex Price Action-näringsidkare om du knekar ner, slutar söka efter Holy Grail-systemet och börja koncentrera dig på prisåtgärden pekar på att marknaderna ger bort varje dag i veckan. x02026 Läs mer. Forex School Online Animation Success Videon ändrades senast: 16 februari 2015 av Johnathon Fox 2 Bar Reversal är en hög sannolikhet prisåtgärd reverserings trigger signal som handlare kan använda i alla olika typer av marknader som inmatningssignaler när de förstår var de behöver leta efter dem och hur man hanterar dem. Denna video går igenom en livehandel på US Tech 100 Major Stock Index. Förutom att täcka varför detta är en hög sannolikhet setup och varför x02026 Läs mer. 2 Bar Reversal Price Action Trading Inställning på aktieindex ändrades senast: 20 december 2014 av Johnathon Fox En av de mest kraftfulla handelssignalerna som prishandlare kan handla med är den falska brytningsstiftet omslag. När handlas korrekt och från de korrekta marknadsområdena kan den falska brytstången vara en mycket hög sannolikhet för tradinguppsättning, speciellt när handlas på de högre tidsramarna, såsom 4-timmars, 8-timmars - och dagdiagrammen. Den här senaste videon diskuterar en x02026 Läs mer. False Break Pin Bar-inställningen på Daily Chart var senast ändrad: 20 december 2014 av Johnathon Fox I den här videon diskuterar Johnathon de hemligheter som handlare kan lära av ljusstakar och prisåtgärder. Prisåtgärder ger alltid ledtrådar till välutbildade handlare om var de vill gå nästa och det är dessa ledtrådar som handlare kan använda för att dra nytta av. Johnathon går igenom ledtrådarna som prisåtgärder ger av och hur handlare kan dra fördel av att göra höga x02026 Läs mer. Secrets Traders kan lära sig av ljusstakar 038 Pris Handling senast ändrad: 6 mars 2016 av Johnathon Fox Den största kanten som en näringsidkare kan ha till deras fördel att öka sin chans att göra en vinnande handel handlar med trenden. I den här videon går Johnathon över några viktiga tekniker och strategier som handlare kan använda för att sätta oddsen till deras fördel när de handlar marknaderna. Denna handledning går igenom inte bara hur man identifierar trender och trendändringar, men också andra x02026 Läs mer. Öka din vinsthastighet genom Forex Trend Trading Forex Tutorial var senast ändrad: 21 oktober 2013 av Johnathon Fox Se den här videon för att se vad Johnathon letar efter i denna veckors handel. Nyckelnivåerna och trenderna som Johnathon ser ut att handla med är täckta, samt en handledning om hur man kan se omskolning som erbjuder affärer från värdeområden. Missa inte den här videon för att få en uppfattning om var du ska se den här veckan x02026 Läs mer. Forex Price Action Setups Kommentar senast ändrad: 13 augusti 2013 av Johnathon Fox Vilka studenter säger? Jag förlorade pengar när jag snubblat på Forex School Online (FSO). Jag såg FSO8217s artiklar förstärkta videor. De var lätta att förstå och viktigast, det fungerar jag anmälde mig till FSO8217s kurs och jag har aldrig tittat tillbaka sedan. Jag är nu en fulltidshandlare, trading Forex och CFDs med hjälp av FSO-undervisningsmetoderna. Vincent Foo Singapore Tolv veckor. Det var ungefär hur lång tid det tog för mig att bli konsekvent lönsam när jag började följa Johnathon8217s råd. Jag hade turen att introduceras på Johnathon8217s webbplats. Att kunna se hur en professionell handlare gick om hans hantverk var en stor fördel. Tre månader senare var jag en lönsam näringsidkare Lyckligtvis hittade jag forexschoolonline och det var början på mig att förbättra mig äntligen mot mitt mål som en proffs. Kursen för avancerad kurs är lätt att förstå, men som någonting tar det tid att hämta det, men när man väl har det verkar marknaderna lite mindre skrämmande och förluster blir mycket, mycket sällsynta. Tack så mycket Johnathon för din pågående insats utbilda oss-medlemmar. Det är väldigt sällsynt att se en mentor på web så dedikerad att hjälpa andra handlare. Jag är mycket glad för mitt beslut att gå med i FSO och definitivt lära mig mycket av dig andra seniorer eller andra medlemmar på forumet. Hej John, jag har just betalat för mitt medlemskap, jag läste din Forex Price Action-tråd på Babypips och blev övertygad om att du var den verkliga affären. Jag måste säga att medlemskapet redan överskrider mina förväntningar, det har allt. Tack för dina lärdomar Hej Johnathon Jag kastade verkligen och vände om jag skulle gå med i din kurs, för jag har varit medlem i en annan kurs kurs kurs där jag blev besviken. Så jag blev verkligen förvånad och super glad att få reda på att när jag kom in i medlemmarnas område att dina läror är precis vad jag behövde. Tack för allt ditt hårda arbete Hej Johnathon, jag anmälde dig till din kurs ungefär 6 månader sedan och då har jag helt stängt min handel runt. Jag har handlat i över två år och det var inte förrän jag gick med på kursen så började sakerna äntligen falla på plats. Jag ville tacka dig för dina läror och allt arbete. Jag kunde inte önska en bättre Forex-skola än din och jag uppskattar verkligen allt ditt hårda arbete och ansträngning som du lägger på för att förklara för oss detaljerna om PA och svara på de okända frågorna. Jag önskar er allra bästa, Johnathon Du har helt förvandlat min handel runt från att kämpa för en stadigt stigande kapitalkurva. Jag vill gratulera dig till skolan, jag läser igenom medlemskurserna en gång redan och I8217m redo att läsa allting igen för andra gången Alla kurser är rent guld och diamant. Jag skulle kalla det 8220Holy Grail82218230. allvarligt tänkte jag aldrig att jag skulle göra det så fort men jag är medveten om att mina mål blir verklighet. Min framsteg sedan FSO har varit exponentiell Varför Trade Forex Beskrivning Forex valutamarknaden Forex för shortis köp och försäljning av valutor, och det är en av de snabbast växande marknaderna i världen. Forex trading fungerar mycket som det gör med aktiehandel du köper lågt och säljer högt. Du kan handla forex bekvämt online 24 timmar om dygnet, 5 dagar i veckan. Plus, du kan köpa och sälja när som helst, på tjurmarknader och på björmarknader. Utbildningsvideo: Alla videor är endast avsedda för utbildningsändamål och kunderna bör inte lita på innehållet eller politiken eftersom de kan skilja sig åt när det gäller den enhet som du handlar med. Vidare tillhandahålls några åsikter, analyser, priser eller annan information på denna webbplats för utbildningsändamål och utgör inte investeringsrådgivning. FXCM tar inget ansvar för förlust eller skada, inklusive utan begränsning till eventuell förlust av vinst, vilket kan uppstå direkt eller indirekt från användning av eller beroende av sådan information. Related Media High Risk Investment Warning: Handel med utländska valutor och kontrakter för skillnader i marginal medför en hög risknivå och kan inte vara lämplig för alla investerare. Möjligheten finns att du kan behålla en förlust som överstiger dina deponerade medel och därför bör du inte spekulera med kapital som du inte har råd att förlora. Innan du bestämmer dig för handeln med de produkter som FXCM erbjuder, bör du noggrant överväga dina mål, ekonomiska situation, behov och erfarenhetsnivå. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med handel med marginaler. FXCM ger generell rådgivning som inte tar hänsyn till dina mål, ekonomiska situation eller behov. Innehållet på denna webbplats kan inte tolkas som personlig rådgivning. FXCM rekommenderar dig att söka råd från en separat finansiell rådgivare. Vänligen klicka här för att läsa fullständig riskvarning. FXCM är en registrerad handels - och detaljhandelsförhandlare för Futures Commission med Commodity Futures Trading Commission och är medlem i National Futures Association. NFA 0308179 Forex Capital Markets, LLC (FXCM LLC) är ett verksamhetsdotterbolag inom FXCM-koncernen (gemensamt FXCM-koncernen). Alla referenser på denna sida till FXCM hänvisar till FXCM-gruppen. Observera att informationen på den här webbplatsen endast är avsedd för privatkunder och vissa representationer häri kan inte vara tillämpliga på stödberättigade kontraktsdeltagare (dvs. institutionella kunder) enligt definitionen i råvaruutbyteslagen sekt 1 (a) (12). Copyright kopia 2017 Forex Capital Markets. Alla rättigheter förbehållna. 55 Vatten St. 50: e våningen, New York, NY 10041 USA

No comments:

Post a Comment