Wednesday 8 November 2017

Acfx forex handel


ACFX (Atlas Capital Forex) Recension Besök webbplats Tidigare känd som AtlaseForex Det finns en FPA Traders Court Guilty dom mot ACFX. FPA rekommenderar försiktighet att hantera detta företag tills det här problemet kan lösas. Fake recensioner kvar från ACFX-anställda 2016-01-27, 2015-11-05, 2014-05-27 och 2011-11-16. FPA är mycket besviken över att dessa oetiska incidenter fortsätter att hända. Om det här är så ärligt är en mäklare med recensioner, hur ärligt kommer mäklaren att vara näringsidkarens pengar. 7 april 2016: Cysec har upphävt licensen för ACFX. En av anledningarna som nämns var problem som skyddar kundernas medel. KLICKA HÄR för att verifiera. Atlas Capital FX är en online-valutahandel. ACFX erbjuder MetaTrader 4 och WebTrader valutahandel toppplattformar. ACFX erbjuder över 20 av de mest omsatta valutapar, guld, silver, olja och index för dina personliga investeringar och handelsmöjligheter. Erno Borondy 1:43 pm Hej kund. Hur kan jag hjälpa dig Klient Hej är du här Erno Borondy Hej Sir, hur kan jag hjälpa kunden Kära Andris Gainis, Detta är för att bekräfta att din återkallningsinstruktion har mottagits och för närvarande behandlas. Läs igenom följande uppgifter för att se till att de är korrekta. Om någon av nedanstående uppgifter är felaktiga, eller om du inte har begärt detta uttag, kontakta vår supportavdelning omedelbart. Datum förfrågan: 4112016 8:46:56 PM: 4771.79 USD Metod: Swift Konto-id: 98532 Med vänliga hälsningar, Redovisningsavdelningen har det varit 7 dagar sedan jag beställde återkallande och mottog det här e-postmeddelandet. Fonder finns fortfarande i MT4-konto. Erno Borondy kan jag också få din e-postadress, Sir Client 1:46 pm gainis. andrisgmail Erno Borondy 1:48 pm ett ögonblick, herr din begäran är i köen Sir, vi ber om ursäkt för besväret med denna försening till dig 2016-04- 08 2Star Vu Nguyen Hello Client. Hur kan jag hjälpa dig Klient Hej när jag försöker byta meta trader 4 säger handel är inaktiverad 98532 är mitt konto Läs Vu Nguyen 10:28 am Vi skulle vilja informera dig om att på grund av frågor som rör misshandel som utförs av ett antal av våra kunder, har ACFX-licens upphört från 7 april 2016 för att kunna definiera situationen och svara på CySec i frågan. Vi skulle vilja meddela dig att vi under suspensionsperioden inte kommer att kunna utföra några order eller acceptera några nya kunder. Alla övriga handelsfunktioner är kvar. Granska modereringsteamet Anm: Vi rekommenderar att du läser Cysec-meddelandet. Medan licensen är avstängd kan du be dem stänga alla öppna positioner och returnera dina pengar. ACFX Acc 85466 Jag vill dela med mig av min erfarenhet som jag hade med AC fx, Innan jag deponerade frågar jag dem villkor och villkor och de berättade mycket rakt att vi erbjuder 50 bonusar som hjälper mig om mina affärer r går negativa så jag kan få stöd från detta. men jag studerar mycket bra marknaden bcz jag är på marknaden från de senaste 10 åren, jag Deposited 2000 bcz jag vet investeringen är väldigt viktigt I Forex Market gjorde jag mycket bra vinst på 1344, faktiskt min fru var sjuk och behövde pengarna mycket Brådskande. när jag lägger mig tillbaka fick jag e-post från dem som min återkallelse kommer att vara process med i 24 timmar jag var glad bcz det var bra stöd från Mäklare. Efter plötsligt återupplivade jag samtal från mr karan med mycket attityd att jag kan dra tillbaka mina pengar bcz jag bryter villkoren för bonusen. när jag frågade honom som förklarade mig vilka villkor jag bröt han loggade och han sa att vi inte kommer visa dig någonting och inte ens drar tillbaka om du vill att du drar du måste handla 40 partier i STP-konto eller vi ger dig hälften av din medel. Jag förklarade honom att jag behöver pengarna i akuta men han är rasistisk med mig bcz jag är från Pakistan och han lyssnade inte på mina behov. för att jag behöver medel jag börjar göra handel bcz jag behövde mina pengar snabbt på grund av att min fru var sjuk men när jag gjorde 30 massor sa jag till honom att försöka förstå situationen men han var väldigt rasistisk mot mig. och han berättade om jag vill ha mina pengar. Jag måste slutföra 40 partier. efter att jag berättade för honom ok. jag ser falska ljus på marknaden bcz de ville att jag skulle tappa pengarna Han är indisk, bcz jag är från Pakistan, han visar verkligen väldigt konstigt ansikte. hans beteende var inte korrekt och förlorade mina pengar efter att jag fullbordat de 40 delarna som den lämnade endast 1800 från 3344, vilket är enorm förlust för mig och jag fick inte mina pengar när jag behöver och jag har alla bevis mot dem och jag kommer fil fall mot dem till cysec och Forex fred armén också. Sådan rasistisk mäklare, jag vädjar till alla killar från världen, handlar inte med dem. på grund av min personliga relation med dem och rasistiskt beteende Tyvärr för min dåliga engelska Fann du den här recensionen till hjälp Ja Nej Feedback: 1 positiv Forex Brokers Guide Forex Broker Typer: ECN vs DMA vs STP vs Market Maker Alla Forex-mäklare som accepterar amerikanska kunder Forex reglering och reglerade valutahandlare lista Forex trading plattform - Metatrader 4. Metatrader 5 och andra plattformar Forex konto finansiering CFD Mäklare: Forex mäklare erbjuder CFD Forex mäklare erbjuder guld, silver, oljahandel Ditt kapital är i fara. Handel med marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Innan du bestämmer dig för handel med forex eller något annat finansiellt instrument bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Alla CFD-aktier (aktier, index, futures) och Forex-priser tillhandahålls inte av börser utan av marknadsaktörer. Priserna kan därför inte vara korrekta och kan skilja sig från det faktiska marknadspriset, vilket innebär att priserna är vägledande och inte lämpliga för handelsändamål. Därför har FX-C inget ansvar för eventuella handelsförluster som kan uppstå till följd av att du använder den här informationen. Upphämtning av räntor (swappar) Stoppavbrott Avvaktande order Enklickshandel Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 50 Minsta positionsstorlek 0,01 mycket Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 2 Minsta spridning på EURUSD, pips 1 Commission (enkelriktning) för CFD per 1 std. mycket 15 Scalping Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Siffror efter punkt 5 Marginalanropsnivå 50 Stoppnivå 25 Minsta avstånd till stopplimiter, pips 5 Antal valutapar (varav exotiska) 69 (41) HistoriaVisa historik Dölj historia 2015-02 -04 Första listade på EarnForex. 2016-04-07 CySEC tillkännager att bemyndigandet av Cyperns investeringsbolag lsquoAtlas Capital Financial Services Ltdrsquo, med nummer 08507, avbryts. 2016-05-10 ACFX stänger sin fx-verksamhet efter upphävande av CySec-licens. Säkning Övernattningsräntor (swappar) Stoppavbrott Avvaktande order Enklickshandel Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 5000 Minsta positionsstorlek 0,1 lot Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 2 Minsta spridning på EURUSD, pips 1.2 Commission (envägs) ) för CFD per 1 std. mycket 15 Scalping Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Siffror efter punkt 5 Marginalanropsnivå 50 Stoppnivå 25 Minsta avstånd till stopplimiter, pips 5 Antal valutapar (varav exotiska) 69 (41) HistoriaVisa historik Dölj historia 2015-02 -04 Första listade på EarnForex. 2016-04-07 CySEC tillkännager att bemyndigandet av Cyperns investeringsbolag lsquoAtlas Capital Financial Services Ltdrsquo, med nummer 08507, avbryts. 2016-05-10 ACFX stänger sin fx-verksamhet efter upphävande av CySec-licens. Säkning Övernattningsräntor (swappar) Stoppavbrott Avvaktande order Enklickshandel Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 50 Minsta positionsstorlek 0,01 parti Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 1.4 Minsta spridning på EURUSD, pips 1.2 Commission (envägs) ) för CFD per 1 std. parti 15 Skalande Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Siffror efter punkt 5 Marginalanropsnivå 60 Utgångsnivå 30 Minsta avstånd till stoplimit-order, pips 5 Antal valutapar (varav exotiska) 69 (41) HistoriaVisa historik Dölj historia 2015-02 -04 Första listade på EarnForex. 2016-04-07 CySEC tillkännager att bemyndigandet av Cyperns investeringsbolag lsquoAtlas Capital Financial Services Ltdrsquo, med nummer 08507, avbryts. 2016-05-10 ACFX stänger sin fx-verksamhet efter upphävande av CySec-licens. Säkning Övernattningsräntor (swappar) Stoppavbrott Avvaktande order Enklickstransaktion Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 10,000 Minsta positionsstorlek 0,1 lot Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 1.1 Minsta spridning på EURUSD, pips 1 Commission (envägs) ) för CFD per 1 std. parti 15 Skalande Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Siffror efter punkt 5 Marginalanropsnivå 60 Utgångsnivå 30 Minsta avstånd till stoplimit-order, pips 5 Antal valutapar (varav exotiska) 69 (41) HistoriaVisa historik Dölj historia 2015-02 -04 Första listade på EarnForex. 2016-04-07 CySEC tillkännager att bemyndigandet av Cyperns investeringsbolag lsquoAtlas Capital Financial Services Ltdrsquo, med nummer 08507, avbryts. 2016-05-10 ACFX stänger sin fx-verksamhet efter upphävande av CySec-licens. Säkning Övernattningsräntor (swappar) Stoppavbrott Avvaktande order Enklickshandel Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 10,000 Minsta positionsstorlek 0,1 lot Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 0,2 Minsta spridning på EURUSD, pips 0 Commission (envägs) ) per 1 std. mycket 7,50 Kommissionen (enkelriktad) för CFD per 1 std. parti 15 Skalande Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Siffror efter punkt 5 Marginalanropsnivå 60 Utgångsnivå 30 Minsta avstånd till stoplimit-order, pips 5 Antal valutapar (varav exotiska) 69 (41) HistoriaVisa historik Dölj historia 2015-02 -04 Första listade på EarnForex. 2016-04-07 CySEC tillkännager att bemyndigandet av Cyperns investeringsbolag lsquoAtlas Capital Financial Services Ltdrsquo, med nummer 08507, avbryts. 2016-05-10 ACFX stänger sin fx-verksamhet efter upphävande av CySec-licens. Säkning Övernattningsräntor (swappar) Stoppavbrott Avvaktande order Enklickshandel Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 10,000 Minsta positionsstorlek 0,01 parti Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 0,7 Minsta spridning på EURUSD, pips 0,5 Commission (enkelriktad) ) för CFD per 1 std. parti 15 Skalande Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Siffror efter punkt 5 Marginalanropsnivå 60 Utgångsnivå 30 Minsta avstånd till stoplimit-order, pips 5 Antal valutapar (varav exotiska) 69 (41) HistoriaVisa historik Dölj historia 2015-02 -04 Första listade på EarnForex. 2016-04-07 CySEC tillkännager att bemyndigandet av Cyperns investeringsbolag lsquoAtlas Capital Financial Services Ltdrsquo, med nummer 08507, avbryts. 2016-05-10 ACFX stänger sin fx-verksamhet efter upphävande av CySec-licens. 2 recensioner av ACFX presenteras här. Alla recensioner representerar bara deras författares åsikt, vilket inte nödvändigtvis bygger på de verkliga fakta. Masood Hussain. Pakistan. Handelskonto 8XXX6 Måndag 15 juni 2015 Jag hade inte fullständig information om ACFX bouns handelsregler, därför kände jag problem att prata med dem för att få upplösningen. De informerade mig på ett mycket omfattande sätt som missförståndet rensades. Jag börjar jobba igen med ACFX eftersom Snabba körningar och ingen Pequot omedelbart drar bra stöd. Acfx är väldigt bra betrodda Mäklare masood. pakistan. Handelskonto 8XXX6 Fredag ​​27 februari 2015 Min ACFX Acc 85466 Jag vill dela mitt expirience som jag hade med AC fx, Innan jag deponerade frågar jag dem villkor och villkor och de berättade mycket rakt att vi erbjuder 50 bonusar som kommer att hjälpa mig om mina affärer r går negativa så jag kan få stöd från detta. men jag studerar väldigt bra marknaden bcz jag är på marknaden från de senaste 10 åren, jag Deposited 2000 bcz jag vet investeringen är väldigt viktigt I Forex Market gjorde jag mycket bra vinst på 1344, faktiskt min fru var sjuk och behövde pengarna mycket Brådskande. när jag lägger tillbaka jag fått e-post från dem som min återkallelse kommer att vara process med om 24 timmar var jag glad bcz det var bra stöd från Broker. Efter plötsligt återvände jag samtal från mr karan med mycket attityd att jag kan dra tillbaka mina pengar bcz jag bryter villkoren för bonusen. när jag frågade honom som förklarade vilka villkor jag bröt han loggade och han sa att vi inte kommer att visa dig anyhting och inte ens din drar tillbaka om du vill att du drar du måste handla 40 mycket i STP-konto eller vi ger dig hälften av din medel. Jag förklarade honom att jag behöver pengarna i akuta men han är rasistisk med mig bcz jag är från Pakistan och han lyssnade inte på mina behov. för att jag behöver medel jag börjar göra handel bcz jag behövde mina pengar snabbt på grund av att min fru var sjuk men när jag gjorde 30 massor sa jag till honom att försöka förstå situationen men han var väldigt rasistisk mot mig. och han berättade om jag vill ha mina pengar. Jag måste slutföra 40 partier. efter att jag berättade för honom ok. jag ser falska ljus på marknaden bcz de ville att jag skulle tappa pengarna Han är indisk, bcz jag är från Pakistan han visar verkligen väldigt konstigt ansikte. hans beteende var inte korrekt och förlorade mina pengar efter att jag slutförde de 40 partierna som lämnade endast 1800 från 3344, vilket är enorm förlust för mig och jag fick inte mina pengar när jag behöver och jag har alla bevis mot dem och jag kommer att filen fallet igen dem till cysec och forex fred armé också. Sådan Racist Mäklare, jag apeal till alla killar från världen inte handla med dem. på grund av min personliga relation med dem och återuppför beteende Tyvärr, för min dåliga EnglishACFX ACFX-recension För att passa behoven hos handlare med alla preferenser och erfarenheter erbjuder ACFX sina kunder en mängd olika kontotyper att välja mellan. Nybörjare kan anmäla sig till Classic-konton med så lite som 50, medan VIP, ECN och STP-kontotyperna riktar sig till mer erfarna handlare med större huvudstäder att investera. Dessutom finns swap-free (islamiska) konton tillgängliga, utsedda för kunder som inte är villiga att tjäna intresse av religiösa skäl. En provision på 15 per varuhandel kommer att debiteras som en hanteringsavgift från den 8: e dagen. Företaget. Fondens säkerhet ACFX, eller Atlas Capital FX, är en forex och CFD-mäklare och erbjuder ett brett spektrum av valutapar, index, optioner, aktier och ädelmetaller för handel. Det är medlem i Atlas Group, ett av de största företagskonglomeraten i sydöstra Europa med över 20 års verksamhet. ACFX är handelsnamnet på AtlasCapital Financial Services Limited, ett Cypern-baserat företag, som är licensierat och reglerat av Cyperns värdepappers - och utbyteskommission (CySEC). CySEC tillämpar vissa regler på licensinnehavare, en av dem är minimikapitalkravet. Kommissionen kräver att valutahandlare i Cypern ska hålla minst 1 000 000 euro för att bevisa sin goda ekonomiska ställning. Dessutom tillämpar den cypriotiska finansiella vakthunden ett kompensationssystem som tilläggsgaranti till kundernas fonder. Alla CySEC-reglerade företag är medlemmar i Investor Compensation Fund, som kan betala kompensation till högst 20 000 euro till sina täckta kunder, Om bolaget blir insolvent eller upphör med handel. Dessutom är AtlasCapital Financial Services Limited registrerat hos UKrsquos Financial Conduct Authority (FCA). Det regleras också enligt MiFID-direktivet (Markets in Financial Instruments Directive) när det gäller att erbjuda gränsöverskridande tjänster inom EU enligt MiFID Passporting Regime, vilket gör det möjligt för företag att reglera i sina quothome statequot att tillhandahålla tjänster till kunder i andra EU-länder. Handelsvillkor Minsta inledande insättning För att öppna ett konto hos ACFX måste handlare investera 50, vilket är en relativt låg minimibelopp. Andra Cypernbaserade mäklare, som FXTM och XM, kräver ännu mindre minsta inledande insättningar på bara 5 för sina CentMini-konton. Spreads amp Commissions Denna brokerrsquos portfölj innehåller både fasta och flytande spreads. varierande efter kontotyp. Generellt sett är spreads som erbjuds på Classic-kontot relativt höga och de på VIP-kontot är genomsnittliga. Spridningarna på ECN PRO-kontot, i genomsnitt 1 pips på EURUSD, är relativt låga och STP Raw-kontot, som erbjuder de minsta spridningarna (i genomsnitt 0,5 pips på EURUSD), innefattar en provision på 14 per lot, så i princip är handelskostnaderna relativt högt, som uppgår till omkring 1,9 pips. I jämförelse ger XM spridningar från 1,0 pips på EURUSD på sitt standardprovisionsfria konto och Exness erbjuder sina ECN-kontoinnehavare med genomsnittliga spridningar på 0,4 pips på EURUSD, med en provision på 2,5 per standardparti. För mer information kan du kolla och jämföra realtidsspridningar från 15 ledande mäklare här. Hävstångseffekt Den maximala hävstången med ACFX är relativt hög och når 1: 500. Ändå erbjuder många Cypernbaserade mäklare hävstångsnivåer, som liknar dem som tillhandahålls av ACFX eller ännu högre: XM ndash upp till 1: 888 och Exness driver för närvarande Obegränsad Hävstångsfrämjande. Här är en lista över mäklare som erbjuder hävstångseffekt lika med eller överstigande 1: 500. Även om det är sant att en sådan hävstång kan öka din vinst på en liten insättning, bör man komma ihåg att det finns en annan sida till det: Ju högre hävstångseffekt desto större risk för förluster än de initiala investeringarna. För att minska riskerna i samband med hävstångseffekten införde ACFX en riskhanteringsmetod, kallad Dynamic Leverage. Den justerar automatiskt hävstångsstorleken till volymen öppna positioner. Genom detta sätt åtnjuter kunden lägre önskad marginal på mindre volymer som ökar dynamiskt i takt med att volymen är uppbyggd. När volymen per instrument för en klient ökar minskar den maximala hävstångseffekten i enlighet därmed. Handelsplattform ACFX stöder MetaTrader 4 (MT4) som i likhet med de flesta FX-mäklare. vilket är den handelsplattform som föredras av de flesta erfarna handlare. Den kommer i skrivbord, mobil och webbversioner och erbjuder ett antal tekniska indikatorer, avancerade kartläggningspaket och ett brett utbud av expertrådgivare (EAs). Auto Trading-strategier gör det möjligt för dig att handla valutamarknaden 245 utan någon användarintervention och utan att sitta framför skärmen hela dagen. Du använder helt enkelt EAs för att göra handeln för dig, testa historikdata och generera prestationsrapporter. Om du dessutom är praktisk med kod kan du även anpassa dina handelsstrategier, eftersom MT4rsquos MQL4 är ett C-språk som erbjuder en kod för att optimera, utveckla och testa ett antal populära EAs. I detta avseende tillhandahåller mäklaren också användningen av VPS (virtuell privat server) till kunder som använder EAs för handel, vilket möjliggör för handelsrobotar att fungera effektivare på grund av en högkvalitativ bredbandsinternetanslutning och möjliggör för handlare att göra rätt tid justeringar av rådgivarens räkning. Dessutom erbjuder mäklaren Percent Allocation Management Module (PAMM) - plattformen, vilket gör det möjligt för handlare att hantera och handla på flera MT4-konton samtidigt genom ett enda levande konto. ACFX-partners med Zulutrade erbjuder dessutom sina kunder ett brett utbud av signalleverantörer. Kampanjer ACFX erbjuder sina kunder ett antal lukrativa bonusar. Vid tidpunkten för skrivningen kör denna översyn följande: - 30 på inbetalningsbonus för insättningar som uppgår till minst 500 - 20-40 Redeposit-bonus för befintliga kunder med inlåning på minst 200, begränsat till 3 000 - Referera en vän bonus (40 - 1000), dess belopp beroende på den ursprungliga insättningen av den hänvisade kunden och mycket handlas. ACFX har dessutom samarbetat med Myfxbooks PayBackFX för att kunna erbjuda sina kunder rabatt eller kontant tillbaka. PayBackFX kommer att erbjuda upp till 15-48,75 per omgångssats till kunder i ACFX, beroende på de handelsinstrument och villkor de väljer. Betalningssätt ACFXrsquos kunder kan göra inlåning till och uttag från sina konton via ett brett utbud av betalningsmetoder: kreditkortskort (Visa, MasterCard, Maestro), banköverföring och e-plånbokssystem, som Neteller, Skrill, QIWI, WebMoney . Perfekt pengar, DIXIPAY, FasaPay. NETBANX, PAYSBUY, China UnionPay, Przelewy24. En annan cool fördel med denna mäklare är ACFX kontantkort Mondo och Visa, en optimal lösning för att underlätta online och offline betalningar med lätthet. Dessa kort möjliggör snabba uttag i tillägg till olika andra fördelar som snabb godkännande utan kreditkontroll eller komplicerade KYC-förfaranden. Slutsats ACFX är en välrenommerad cypriotisk forex och CFD-mäklare som erbjuder sina kunder en mängd olika marknader, kontotyper, kampanjer, betalningsmöjligheter. För att sammanfatta ovanstående är här fördelarna och nackdelarna med denna mäklare: Traders recensioner för ACFX Lägg till recension Jag har handlat med ACFX i ca 4 månader och mitt helhetsintryck är mycket bra. När jag har haft några frågor har supportansvariga hjälpt mig snabbt och professionellt. Mina uttag behandlas mycket snabbt, jag brukar få mina pengar på ungefär en halvtimme och ibland ännu snabbare än det. Från tid till annan finns det några re-quotes under nyhetstider men det händer inte för ofta och det är acceptabelt. Hallå. Jag handlar forex sedan augusti - 2 månader på demokonto och 1 månad på livekonto. I039ve hade demokonton med flera valutahandlare tills jag testade ACFX. Min röst är 3 på grund av den begränsade erfarenheten jag har med dem men utsikterna hittills är positiva och jag hoppas kunna revidera det senare med en bättre bild. Och nu fakta: 1. Öppna klassiskt konto (lägsta nivå) (500USD) 2. De krediterade bonusen som utlovat 3. Likviditet verkar bra hittills, snabbt utförande 4. Inga nätverksfel utom kortvarigt, de som jag hade i 30 sekunder eller mer berodde på misslyckande i mitt eget nätverk, på jobbet, inte deras fel. 5. Jag har tappat lite pengar, men har också gjort flera lönsamma affärer, all vinst och förlust berodde på mitt eget kreditbrott, jag har ännu inte en positiv balans (hej, I039m i realt Forex i bara 1 månad och min stor förlust berodde på att fumla med mitt tangentbord) 6. De har dragit tillbaka bonus efter 30 dagar, men jag förväntade mig att eftersom jag inte uppfyllde den volymstorlek som krävdes för att hålla in bonusen (inte heller syftade jag till det sedan, okej, det var för högt) 7. Det finns lite glidning (hittills har jag märkt 3 pip slippa för att stoppa din handel - stoppar 3 pips innan du slår SL) och jag märkte en gång 5 pipslipning innan du stängde med vinst (var tvungen att stänga för hand), men i genomsnitt är också 3 pip slippa - stängs med vinst 3 pips efter att ha slagit TP. 8. Deras bonuspolicy är lite quotedretchedquot, det är nästan omöjligt att quotearnquot bonusen (åtminstone för en nybörjare). Jag skulle behöva byta 23 mycket på en månad039-tid med ett 500-konto. Lite självmord, så jag accepterade bonusen som en 1 månad quotparachutequot mot eventuella drawdowns om något gick omöjligt fel men annars ignorerar det eftersom jag aldrig skulle byta 23 mycket på 22 dagar med 500 :) Nedersta raden: Jag har inte än drog en vinst som var värd att dra sig tillbaka, så jag kan inte säga vad som är min erfarenhet i den kritiska punkten, vad gäller resten, har jag inte kontaktat helpdesk sedan jag gick live (som enligt min mening är en bra sak, så långt som Jag är uppfattad att jag skulle vilja leva hela mitt näringsliv utan att behöva prata med helpdesk någonsin (drömmen om.)), Genomförandet är snabbt även under hög volatilitet, men ibland kommer det att citera självklart, det finns vissa glider men det är quotmanageablequot . Första insättningen var snabb. Sammantaget är det en positiv mäklare, jag skulle ge det en 3, kommer att uppgradera till 4 när har dragit tillbaka pengar och till 5 om efter en längre tid att hantera dem. Senaste Forex Mäklare Forex trading har en hög risknivå och kan inte vara lämplig för alla investerare. Innan du bedriver handel med utländsk valuta, var vänlig och gör dig bekant med sina specifika uppgifter och alla risker som är förknippade med det. All information om ForexBrokerz publiceras endast för allmän information. Vi föreslår inga garantier för exaktheten och tillförlitligheten av denna information. Varje åtgärd du tar på den information du hittar på den här webbplatsen är strikt på egen risk och vi är inte ansvariga för eventuella förluster eller skador i samband med användningen av vår hemsida. Allt textinnehåll på ForexBrokerz är upphovsrättsligt skyddat och skyddat enligt immaterialrätten. Du får inte reproducera, distribuera, publicera eller sända någon del av webbplatsen utan att ange oss som en källa. ForexBrokerz hävdar inte upphovsrätt över bilderna som används på webbplatsen, inklusive mäklare logotyper, stock bilder och illustrationer. Forexbrokerz webbplats använder cookies. Genom att fortsätta att bläddra på webbplatsen godkänner du vår användning av cookies. Läs vår sekretesspolicy.

No comments:

Post a Comment